سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 204388
کل یادداشتها ها : 547
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

در این مقاله می خواهیم ببینیم دوربین مدار بسته HD-TVI در مقایسه با HD-SDI به چه میزانی مزیت دارد. در زیر مشخصات این دوربین مدار بسته را مشاهده می کنید.

 مشخصات

پشتیبانی آنالوگ DVRs جادویی/ HD TVI/ دوربین های IP
کیفیت بالای ویدیو آنالوگ HD با رزولیشن 720p/1080p
تبدیل سیگنال ویدیو و صدا، و سیگنال داده روی کابل کواکسیال(هم محور)
بدون از دست دادن کیفیت و تاخیر برای انتقال ویدیو HD
قابلیت فوق العاده انتقال در فاصله طولانی تا 500M
به آسانی می توان سیستم آنالوگ موجود خود را به سیستم HD به روز رسانی کرددوربین مدار بسته HD-TVI در مقایسه با HD-SDI ادامه مطلب...

  

تجهیزات مورد نیاز

کابل CAT5 یا CAT6 شبکه، پرس شبکه، سیم لخت کن یا کاتر، سوکت RJ-45 CAT5 یا RJ-45 CAT6

479.Network-300x61

 

در رابطه با انتخاب نوع کابل شبکه حتما به شرایط محل نصب و نوع کاربری کابل توجه کنید. سوکت شبکه با توجه به نوع کابل انتخاب خواهد شد.

آموزش زدن سوکت شبکه دوربین مداربسته

ادامه مطلب...

  

سونی تکنولوژی جدیدی در تصویر سنسور CMOS به نام STARVIS را روانه ی بازار کرده است که در گرفتن تصویر در نور کم، به سایر سنسورها برتری دارد. این تکنولوژی که برای کاربری های صنعتی – برای مثال، دوربین های مدار بسته –  طراحی شده است، حساسیت بسیار بالای سنسور جدید CMOS خود را با نوردهی از پشت که آن را قادر به گرفتن تصاویر قابل استفاده در شب می کند، به رخ می کشاند.

دید شبِ افزایش یافته در این سنسور، مدیون این حقیقت است که سونی حساسیت آن را از محدوده ی ماورای نور مرئی به  محدوده ی نزدیک مادون قرمز افزایش داده است. شرکت سونی در این باره می گوید: این سنسور دارای حساسیت 2000 mV یا بیشتر در هر یک میکرومتر بوده و قادر به ثبت تصویر با کیفیت بسیار بالا در مناطق با نور مرئی و نور مادون قرمز می باشد.

به تازگی شرکت های نظارت تصویری ، دوربین هایی تحت عنوان  Low Light، Star Light یا Anti-light به بازار عرضه کرده اند که این تکنولوژی، پایه و اساس ساختار آن ها در پردازش تصویر است .

 

ویژگی های فنی:

  • رزولوشن 4K (2160×3840) 60 فریم بر ثانیه (10 بیت)/ 30 فریم بر ثانیه (12 بیت)
  • تصویر Full HD (1080×1920) 120 فریم بر ثانیه (10 بیت)/ 60 فریم بر ثانیه (12 بیت)
  • دارای WDR

تصویری بی نظیر زیر نور ماه

 

منبع: تصویری بی نظیر زیر نور ماه


  

همه¬ی کسانی که به تازگی وارد دنیای دوربینهای مداربسته شده¬اند با این سوال مواجه هستند که چه فرقی بین دوربین مدار بسته مدل dome  و مدل bullet وجود دارد؟ این دو مدل دوربین مدار بستهکاربرد گسترده¬ای دارند.در حالت عادی معمولا مدل dome و bullet میتوانند به جای یکدیگر استفاده شوند و همان کارایی را داشته باشند. اگر شما یک دوربین 700 tvl( تیوی لاین ) dome و یک دوربین 700 tvl مدل bullet داشته باشید هر دو یک کارایی و رزولوشن را برای شما فراهم کینند. این دو مدل تفاوتهای زیادی ندارند اما برخی تفاوتهای کوچک بین این دو مدل وجود دارد.

دوربین مدار بسته مدل dome و مدل bullet

ادامه مطلب...

  

ری دوربین‌ مدار بسته گنبدی ثابت مبتنی بر شبکه  ، به دلیل سهولت نصب و راه اندازی و نیز این واقعیت که ظاهرشان با اکثر محیط‌های معماری به خوبی آمیخته می‌گردد، گسترده‌ترین کاربرد را در میان مشتریان دارند. بنابراین منطقی است که تولید‌کنندگان دوربین‌ مدار بسته گستره وسیعی از دوربین‌های گنبدی ثابت مبتنی بر IP را را در میان محصولات خط تولید خود قرار بدهند. معمولاً این تولید کنندگان دارای تنوع محصول زیادی با تکنولوژی پیش گفته هستند که دایره ای از دوربین‌های ارزان قیمت داخلی (مناسب برای فضاهای بسته) تا نمونه‌های با کارکرد فوق‌العاده مناسب فضاهای باز را در بر‌می‌گیرند.

دوربین مدار بسته گنبدی ثابت مبتنی بر شبکه

منبع: دوربین‌ مدار بسته گنبدی ثابت مبتنی بر شبکه


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ