سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 21
کل بازدید : 204269
کل یادداشتها ها : 547
خبر مایه


1 2 >

عملکرد دوربین مدار بسته بالن برای اجازه دادن به کابل ویدئو کواکسیال 75 اهم سنتی می باشد که جایگزین دسته بندی 5E/6 (یا بهتر) جفت پیچ خورده در دوربین مدار بسته امنیتی و نظارت محیط شود? در نتیجه به دوربین های مدار بسته و تجهیزات نظارت اجازه می دهد که درهزین? بیشتر مؤثر با استفاده از تکنیک های کابل کشی ساخت یافته مستقر شوند. برنامه های کاربردی دوربین مدار بسته بالن در زمینه های زیریافت می شود:
مؤسس? امنیت صنعتی و شرکت های بزرگ نظارت دوربین مدار بسته

عملکرد دوربین مدار بسته بالن

ادامه مطلب...

  

معرفی الزامات سیستم ضبط ویدئویی دیجیتال

برنامه های ویدئویی امنیتی به ضبط بالاتر و تفکیک پذیری صفحه نمایش در حال حرکت می باشد. هزینه تفکیک پذیری CIF (NTSC 240?360) به طور گسترده در نسل اولی? ضبط ویدئوهای دیجیتال برای تولید با کیفیت ویدئویی دیجیتال قابل مقایسه با ضبط ویدئویی آنالوگ جایگزین آن استفاده شد. وضوح پایین CIF همچنین برای نسل اول فن آوری کدک (MJPEG/MPEG-4) که نمی تواند نسبت فشرده سازی قابل قبول در وضوح بالاتر تولید کند? مناسب بود. نیاز بازار امروز و حرکت رو به جلو کیفیت استاندارد (D1 NTSC 720?480) یا دی وی دی با کیفیت می باشد. کیفیت استاندارد یک افزایش عملکرد چهار برابر در سیستم قدرت پردازش در هر کانال در مقایسه با CIF نشان می دهد. فن آوری کدک H-264 دولت از هنر در وضوح D1 و بالا برای اطمینان نسبت فشرده سازی کارآمد استفاده شده است. خانواد? اصلی پردازنده های H-264 به وضوحات ویدئویی قابل برنامه ریزی برای ضبط در هر سطح از کیفیت مورد نیاز اجازه می دهد.الزامات سیستم ضبط ویدئویی دیجیتال

ادامه مطلب...

  

فن آوری های فشرده سازی ویدئو چیست؟ H-264 استاندارد صنعتی جدید برای فشرده سازی ویدیویی در ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال امنیتی هستند. نسل های قبل MPEG-4 و حتی MJPEG برای ضبط ویدئو استفاده کردند. H-264 دارای استفاده ار ارائ? بالاتری نسبت فشرده سازی می باشد در حالی که فیلم با کیفیت عالی را برای برنامه های امنیتی را حفظ می کند. نسبت تراکم بالاتر H264 (تا دو برابر بهتر از تکنولوژی نسل قبل) به طور مؤثر ظرفیت ذخیره سازی تا 100% ? تولید اندازه های فایل کوچکتر و در نتیجه زمان ضبط طولانی بر روی دستگاه ذخیره سازی با ظرفیت ثابت را افزایش میدهد.

فن آوری های فشرده سازی ویدئو

ادامه مطلب...

  

گارانتی محصولات RASTER BLUE . شرکت نظارت گستر ایمن با توجه به معیار مشتری مداری و رفاه حال خریداران و نمایندگان محترم ،همچنین سهولت در امر فروش ،گارانتی دوربین مدار بسته RASTER BLUE را به مدت 2 سال و گارانتی دستگاههای آنرا به 2سال ونیم از تاریخ 94/10/1 افزایش داد.

لذا هرگونه انتقاد و پیشنهاد در مورد محصولات این شرکت قابل استماع بوده و از کلیه خریداران و نمایندگان محترم تقاضا میشود شرکت را دراین  امر یاری فرمائید.

گارانتی محصولات RASTER BLUE

منبع: گارانتی محصولات RASTER BLUE دو ساله شد


  

بازار امنیت به بخش های مختلف برای سیستم های ضبط کنند? ویدئویی دیجیتال تکامل یافته است. ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال جاسازی شده? ترکیبی و مبتنی بر کامپیوتر همگی نیاز به عناصر ضروری ویدئو و ضبط صدا : تبدیل آنالوگ به دیجیتال? فشرده سازی? پخش و جریان شبکه دارند. ضبط کنند? دیجیتال جاسازی شده یک قطع? مستقل از تجهیزات می باشد که ورودی های آنالوگ دوربین های مدار بسته را برای برای فشرده سازی و ذخیره سازی بر روی یک درایو دیسک سخت محلی می پذیرد.

انواع ضبط کنند? ویدئویی دیجیتال

ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ