سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 21
کل بازدید : 204271
کل یادداشتها ها : 547
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

اگر به فکر خرید دوربین مدار بسته هستید پیشنهاد می کنم مقاله زیر را که از زبان یک متخصص دوربین مدار بسته است حتما مطالعه کنید:

من در جای نسبتا امنی زندگی می کنم و چیزی در مورد جرایم در همسایگی خودم نشنیده ام چون من در این مکان امن زندگی می کنم. اما مثل شما من هر روز به طور آنلاین در مورد جنایات می خوانم و به نظر می آید که حدود نصف این مواقع دوربین مدار بسته برای تشخیص و دستگیری مظنون استفاده شده اند. برای اینکه احساس امنیت کنم من تصمیم گرفتم تا دوربین مدار بسته را در منزل خودم نصب کنم.

من ماه ها را صرف پیدا کردن یک دوربین مدار بسته کردم و چندین مدل مختلف را خریدم و امتحان کردم همه آن ها به طوری طراحی شده بودند که از طریق اینترنت قابل دسترس بودند و از ارزان تا بسیار گران طبقه بندی شده بودند.

ادامه مطلب...

  

هکر گوگلی دوربین امنیتی شما

آیا جستجوگر گوگل بر روی سیستم شما در نظر گرفته شده است؟ شما ممکن است  از یافته های من متعجب شوید. بیشتر دوربین مدار بسته ها از طریق درگاه های غیر قرار دادی به خوبی مستند و برای افراد متجاوز شناخته شده اند. این وضعیت این امکان را می دهد تا اینترنت خود را در نظر بگیرید و برای  این درگاه ها به دنبال یافتن دوربین های امنیتی باشید. پس از این حقه ها برای استفاده از این ابزار استفاده کنید.

تغییر  کلمه رمز

مطمئن باشید که با تغییر  کلمه رمز امکان دسترسی به و تشخیص دوربین مدار بسته و  مدیریت انرا برای شما ممکن می کند. دوربین های امنیتی هک گوگل که موفق به تغییر کلمه رمز قرادردادی نشدند هک کردن آن بسیارآسان است. در حقیقت، کل وب سایت ها در این زمینه به مزاحمان این امکان دسترسی به دوربین مدار بسته را با استفاده از پسورد  قراردادی فراهم می کنند.

ادامه مطلب...

  

بر روی هر دوربین مدار بسته ای لنز قرار دارد و تاثیر قابل توجهی بر روی محیطی که دوربین در حال مانیتور آن است، دارد. نصب دوربین مدار بسته با لنز اشتباه می تواند سبب شود تا منابع ویدئویی دوربین استفاده چندانی نداشته باشند.

چیزی که شما باید در ذهن داشته باید این است که در هنگام خرید دوربین مدار بسته هرچند اندازه لنز دوربین کوچک تر باشد بر حسب mm   از لحاظ طیفی دامنه دید شما بیشتر است.

برای مثال، دوربینی با لنز 50mm دارای دامنه دید باریکی است (اف ا وی) و قابلیت تمرکز بر روی اشیاء در فواصل دور زمانی که دوربین ها دارای لنز های 3mm هستند دارای دامنه دید وسیع است و مناسب برای مانیتور کردن اشیاء در فاصله نزدیک است.

لنزهای متغییر در مقابل لنز های ثابت

لنزهای ثابت لنز هایی هستند که دارای مجموعه ای از طول تصویری هستند که شما آن ها را به صورت “اx” mm می بینید. این لنز ها تنها قابلیت دید افراد، اشیاء و محیط ها  را دارند که کمی دورتر از دوربین قرار دارند و کیفیت دید شما به جایی که شما دوربین مدار بسته را وصل کرده اید اثر می گذارد.

ادامه مطلب...

  
  

نوعی از DVR دوربین مدار بسته وجود دارد که به کامپیوتر نیاز دارد و به آسانی قابل استفاده و انعطاف پذیرتر است. این نوع دی وی آر با نرم افزارهایی که تامین کننده  پخش زنده و دسترسی از راه دور و ویژگی های اجرایی دیگر که می توانند دی وی ار شما را چیزی بیشتر از تنها یک تصویر ضبط  کند، در ارتباط باشند. یک ویژگی که پی سی ها را نسبت به دوربین های مستقل بیشتر به چشم می آورد این است که شما به دوربین مدار بسته بیشتری برای این نوع از ثبت کننده های ویدئویی دیجیتالی با استفاده از تنظیمات دی وی ار کارت های مختلف نیاز دارید. هرچند، ان چه که شما باید در ذهن داشته باشید این است که این واحد ها به دلیل اجرای بالاتر اجزای آن معمولا گران قیمت تر از نوع دی وی آر های مستقل هستند.

دی وی آرهای  پی سی محور اساسا پی سی استاندارد مجهز به کارت تصویری دی وی ار هستند تا تصاویر ویدئویی را از دوربین مدار بسته به فایلی ذخیره شده در هارد داریو انتقال دهند. هرچند، تصور اشتباه مردم بر این است که هر کامپیوتر شخصی دارای کارت دی وی آر، این کار را انجام می دهد اما این یک وضعیت ساده و راحت نیست. بسیاری از مشکلات، قفل شدن سیستم ها و ناپایدار بودن می توانند به کامپیوترها قدرت پردازش کافی را برای کنترل فرایند ویدئویی چند دوربینی را ندارند.

ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ