سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 21
کل بازدید : 204280
کل یادداشتها ها : 547
خبر مایه


1 2 3 >

به اطلاع همکاران محترم می رساند جهت رفاه حال همکاران در امور فنی و پشتیبانی، پاسخگویی مشکلات و سوالات فنی از این پس در شبکه تلگرام امکان پذیر می باشد

شماره موبایل تلگرام: 09017056254

آی دی تلگرام: negasupport@

poshtibani-fani-

منبع: پاسخگویی سوالات و مشکلات فنی در تلگرام


  
  

وب سایت های تجاری از اصطلاحات بسیار فنی برای توضیح مزایای استفاده از مدل DVR و دیگر تجهیزات دوربین مدار بسته استفاده می کنند. اما به ندرت به مشتری هر توضیح روشنی برای معنای آن اصطلاحات ارائه می شود، انتخاب در مورد تجهیزات مناسب را برای خریدار دشوار می سازد. لطفاً تعریف دقیقی از مهم ترین مشخصاتDVR زیر بیابید.

مقایسه DVR

DVR وضوح CIF، 2CIF، 4CIF، D1، نیمه D1 را ثبت می کند.
این یکی از دو عامل مهم است! سه نوع کیفیت وضوح ضبط DVR وجود دارد: CIF، نیمه D1 و D1.
CIF : این پایین ترین و قدیمی ترین کیفیت وضوح است. ویدئو و عکس در 320 ×230 پیکسل تولید می شود. شناسایی مناسب مظنون بعید است و شانس موفقیت در دادگاه تقریباً کم است- مگر اینکه این حادثه بسیار نزدیک به دوربین ضبط امنیتی رخ داده باشد. افراد و اشیاء دور بسیار نامشخص هستند. با این حال حتی بسیاری از مشتریان امنیتی پروفایل بالا این را به عنوان فرمت استاندارد ضبط حفظ می کنند. دلایلی برای این امر وجود دارد، به طور عمده رتبه فریم FPS (فریم ها در هر ثانیه) و کمترین بودن اما مطمئنا نه آنقدر کم که از ترکیب خط 4CIF جلوگیری کند.
2CIF یا نیمه D1 : کیفیت ضبط نیمه / تنها برای مصارف منزل و کسب و کار کوچک توصیه می شود. شواهد کاملا حرفه ای و قابل اعتماد در تمام شرایط تولید نمی کند. تا 720×260 پیکسل است. CIF و 2CIF گاهی اوقات برای مزایای نرخ فریم و به منظور جلوگیری از ترکیب ترجیح داده می شوند، اما هر دو فرمت ویدئویی نیازمند نزدیک بودن موقعیت دوربین مدار بسته به منظور رسیدن به شانس شناسایی هستند.

تعریف و مقایسه DVR

ادامه مطلب...

  

با استفاده از یک منبع تغذیه دوربین مدار بسته مرکزی در این روش یعنی شما فقط باید یک پریز برق به جای چندین پریز انتخاب کنید اگر هر یک از دوربین ها را به صورت جداگانه تغذیه کردید. این امر بدین معنی است که دوربین ها ی مدار بسته نمی توانند به طور تصادفی قطع شوند ونصب دوربین مدار بسته و راه اندازی بسیار تمیزتر و حرفه ای تر ارائه می کند.
فاصله ای که شما می توانید تغذیه را اجرا کنید نیز نیاز به توجه دارد. DC و AC بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. برق DC تنها می تواند به طور معمول حدود 300 فوت بدون در نظر گرفتن اندازه گیری سیم مورد استفاده باشد. تغذیه AC به طور معمول قادر به اجرای همان فواصل کابل های ویدیو استاندارد خواهد بود. حدود 800 فوت در 18 سیم سنج.

تعیین منبع تغذیه درست

پس چگونه منبع تغذیه درست دوربین مدار بسته را برای سیستم دوربین های امنیتی خود تعیین می کنید؟
دو معیار اصلی انتخاب وجود دارد.
1. تعداد دوربین ها برای تغذیه.
2. مجموع کشش فعلی.

توضیح منبع تغذیه دوربین مدار بسته ادامه مطلب...

  

منبع تغذیه دوربین مدار بسته یک موضوع اصلی در طراحی و اجرای سیستم دوربین مدار بسته است. این صفحه در مورد برخی از راه های ممکن برای برق رسانی به سیستمدوربین مدار بسته امنیتی صحبت خواهد کرد. اکثر دوربین ها را می توان با 12 ولت DC و یا 24 ولت AC تغذیه نمود. شما همیشه می توانید این امر را با خواندن برگه تنظیماتدوربین مدار بسته و یا دنبال کردن دوربین برای برق مورد نیاز خود تایید نمایید.
شما همیشه می توانید دوربین ها را از یک منبع قدرت محلی مانند یک ترانسفورماتور کوچک تغذیه کنید. این یک راه ساده برای انجام آن و نیازمند کابل کمتری برای اجرا است که ممکن است در نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی کوچک مناسب باشد.

منبع تغذیه دوربین مدار بسته

 

شما می توانید از منبع تغذیه چند دوربینی استفاده کنید، گاهی اوقات PDU (واحد توزیع برق) برای ارائه برق برای دوربین ها نامیده می شود.
منبع تغذیه چند دوربینی قادر به ارائه برق برای دوربین های متعدد است. این امر به طور معمول در گزینه های کانال 4، 8، 16 و 32 می آید. همچنین ممکن است تنها AC، DC و یا تنها یک گزینه برای هر دو نوع منبع ارائه کند. PDU ها معمولاً نوعی گزینه ایجاد فیوز همچنین برای ارائه حفاظت اضافی برای دوربین ها دارند. منبع تغذیه چند دوربینی معمولا دارای نوعی ساختار در حفاظت فیوز است.

منبع: منبع تغذیه دوربین مدار بسته


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ