سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 21
کل بازدید : 204284
کل یادداشتها ها : 547
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

 اتصال به  DVR دوربین مدار بسته از طریق اینترنت

یکی از اولین چیزهایی که مردم می خواهند در مورد سیستم نظارتی و دوربین مدار بسته خود بدانند  این است که آیا آنها توانایی اتصال به اینترنت را برای مشاهده از راه دور دارند. در گذشته، سیستم های امنیتی باید توسط یک نگهبان در یک اتاق دور نظارت شوند که تمام طول روز باید مشغول تماشای مانیتور مطمئن شوند تا هر اتفاق بررسی شود. گزینه دیگر بازگشت و بررسی فیلم پس از رخ دادن، اما پس از آن آسیب ممکن است رخ دهد. امروزه بسیار مهم است که قادر به مشاهده سیستم  دوربین مدار بسته خود را از راه دور باشید به طوری که بتوانید آن را در زمان واقعی مشاهده کنید. فناوری بسیار پیشرفت کرده است که قادرید اطلاعات را  به طور مستقیم با  تلفن همراه یا رایانه لوحی خود دریافت کنید. این می تواند به آسیب دیدن  اموال و یا به سرقت رفتن  منجر شود. با مشاهده ضبط ویدئو دیجیتال (DVR) از طریق اینترنت، شانس بسیار بهتری در متوقف سازی  جرم و جنایت دارید.

هر کسی نمی تواند  تکنولوژی را  درک کند. من در طول سال آموخته ام  که بسیاری از چیزهایی که ممکن است به نظر برای کسانی که از کامپیوتر به صورت روزانه استفاده می کنند ساده باشد  مانند یادگیری یک زبان دیگر، برای دیگران بدون تجربه گسترده نیست. در هر صورت، در پایان این مقاله امیدوارم که به شما نشان دهم چگونه DVR خود را از بالا به پایین به اینترنت متصل کنید  به طوری که درک کامل از اتصال ، پیکربندی تمام تنظیمات مورد نیاز، بدست آورید.  بسیاری از آموزش های آنلاین به شما نشان دهد که چگونه سیستم امنیتی خود را بسیار کوتاه و دقیق به اینترنت متصل کنید  و درک به اندازه کافی از آن بدست آورید.

ادامه مطلب...

  

 در هنگام انتخاب یک مدل دوربین مدار بسته، ما معمولا به تنظیمات دوربین مدار بسته در شرایط مختلف علاقه مند هستیم. البته، مدل های پیشرفته تر دوربین مدار بسته دارای قابلیت های بیشتری هستند ، دستگاه های ساده تر برخی از پارامترهای ثابت شده را دارند. با این حال، به منظور استفاده کامل از تنظیمات، لطفا به داده ها و تابچه های راهنمای فنی کاربران مراجعه کنید. ما در اینجا در مورد تعدادی از تنظیمات معمول که بر کیفیت تصویر، مثبت و منفی تاثیر دارند بحث می کنیم . چنین دانشی کمک خواهد کرد تا  به بهترین نتایج عملی عملیات دوربین مدار بستهدست یابیم. تاثیر تغییرات تنظیمات دوربین مدار بسته برای دوربین ACTI نشان داده خواهد شد، اما قوانین برای انواع دیگر دوربین ها از تولید کنندگان مختلف استفاده می شوند.

ادامه مطلب...

  

سرعت شاتر دوربین مدار بسته

تصور کنید یک دوربین مدار بسته عکس های ناگهانی زیادی در هر ثانیه می گیرد. بیشتر عکس های  ناگهانی زیادی در هر ثانیه به یک  تصویر  خفه و دقیق تر منجر می شود. سرعت بیشتر شاتر دوربین مدار بسته به معنای عکس های ناگهانی زیادی در هر ثانیه و جزئیات تصویری بیشتر است. با این حال سرعت شاتر دوربین مدار بسته و نور رابطه مضر و غیر مفید دارند. بنابراین روشنایی ویدئو می تواند به طور مستقیم با تنظیم سرعت شاتر کنترل شود.

 

WDR محدوده دینامیکی گسترده

این کارکرد می تواند از  تنظیمات روشنایی جداگانه برای مناطق منحصر به فرد همان تصویر استفاده کند.  WDR بسیار  برای برنامه های کاربردی که در آن تضاد کامل و تفاوت در روشنایی را می توان در ویدیوی همان دوربین مدار بسته انتظار داشت توصیه می شود:

AES –   شاتر الکترونیکی اتوماتیک

AGC – کنترل بهره خودکار

DSS   شاترینگ  آهسته دیجیتال

– LUX – AGC – سرعت شاتر – دوربین مدار بسته حداقل صحنه نورپردازی –

TVL خطوط تلویزیون دوربین مدار بسته – رزولوشن افقی

 منبع: سرعت شاتر دوربین مدار بسته


  

توضیحات مربوط به مشخصات دوربین مدار بسته

به پایگاه مشخصه دوربین مدار بسته آنلاین رایگان و دانش اصطلاحات خوش آمدید. به منظور تعیین مناسب ترین نوع دوربین مدار بسته و مدل برای یک برنامه، چند جنبه کلیدی از محیط باید  در نظر گرفته شود. برای هر پارامتر محیطی مانند شرایط نور، مسافت و غیره ، فن آوری های مربوطه ای برای تنظیمدوربین مدار بسته جهت عملکرد بهینه در این شرایط طراحی می شود. این فن آوری ها معمولا با اختصارات مانند AGC، BLC، DSS،  TVL و غیره بیان می شوند. فن آوری این اختصارات به وضوح تعریف شده اند و عملکرد آنها توضیح داده شده است ، که این تا حد زیادی به  انتخاب صحیح آنان کمک کرده است.

مشخصات فنی دوربین،  مرجع سریع

لیست تعاریف زیر  به عنوان یک ابزار جهت گیری اولیه عمل می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا   یکی از لینک های درون مراجع سریع را انتخاب کنید و برای آموزش نصب دوربین مدار بسته از نوار بالایی سایت استفاده نمایید.

ادامه مطلب...

  

نکاتی در مورد انتخاب لنز دوربین مدار بسته امنیتی با امنیت پروماکس

اگر شما می خواهید منطقه محدود را مشاهده کنید، مانند ورودی،  باید به سراغ  8mm روید (باعث می نحوه انتخاب یک لنز دوربین مدار بسته مناسب در 3 مرحله آسان و صرفه جویی در انجام آن؟

  1. آیا باید از اوتو ایریس یا DC لنز استفاده کنم؟

می توانید پول را خرج نکنید و تنها زمانی از لنز عنبیه استفاده کنید که روشنایی هرگز تغییر نمیکند. به عنوان مثال: روشن کردن فروشگاه یا دفتر.

در صورتی که نور زیاد تغییرکند توصیه می شود از خودکار عنبیه استفاده شود.

  1. 2. به چه لنزهای فاصله کانونی نیاز دارم؟

راهنما: هر چه تعداد فاصله کانونی کوچکتر باشد  => میدان دید گسترده تر است.

ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ