سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 204389
کل یادداشتها ها : 547
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

تشخیص گر حرکتی

تشخیص گر حرکتی اغلب به عنوان عملگر ویدئویی دوربین مدار بسته عمل می کند اما  با استفاده از نرم افزار دی وی آر ساخته می شود. نرم افزار دی وی آر در زمانی که تصاویر از ویدیی وارد آن می شود شروع به تحلیل ویدئوها به صورت قالب به قالب می کند و زمانی حرکتی در قالب دیده شود از به دی وی آر علامت می  دهد تا شروع به ثبت و ضبط کند. این به شما کمک می کند که اطمینان حاصل کنید که در طول شب از محیط خالی و خلوت تصویر برداری نکرده اید.

در صورتی که به درستی تصویر تشخیص داده شود، این به طور قابل توجهی میزان اطلاعات ذخیره شده را بر روی هارد و دی وی آر شما افزایش می دهد. هرچند این ویژگی می تواند همچنین سبب شود تا دی وی آر شروع به ثبت هر منبع ویدئویی کند، 24/7 در صورتی که تصویری نادرست تشخیص داده شود. زمانی که شما با این موقعیت روبرو می شوید از تنظیم درست عملکرد حساسیت در سطح مناسب اطمینان حاصل کنید تا امکان خطر احتمالی را کاهش دهید.

ادامه مطلب...

  

لوازم جانبی دوربین مدار بسته اغلب به دلیل میزان توجه بیش از حد بر روی خود  سیستم امنیتی دوربین مدار بسته نادیده گرفته می شوند. این قابل درک است دوربین مدار بسته و دستگاه ضبط تصاویر می توانند گران قیمت باشند. داشتن توجه کمتر به این اقلام کوچک می تواند کیفیت اقلام مهم تر را کاهش دهد. به حداکثر رساندن استفاده از دسته هایی که در زیر آمده است به شما در انتخاب و نهایت استفاده از سیستم دوربین مدار بسته تا حد ممکن کمک می کند. مطمئن شوید که شما با صرف نظر از جزئیات بی ارزش نهایت استفاده از امکانات خود را کرده اید.

تامین کننده های نیروی دوربین مدار بسته

هر دوربین مدار بسته نیازمند تامین کننده نیرو به صورت 12 وی دی سی،  24وی اس سی، شارژ از طریق اثرنت است. این دو نوع از منابع تامین نیرو به صورت دی سی و ای سی هستند و اساسا بر روی دوربین مدار بسته آی پی پیشرفته استفاده می شوند و در بخش بعدی بحث خواهند شد.

ادامه مطلب...

  

انواع کابل های دوربین مدار بسته

بیشتر  سیگنال های ویدئویی دوربین مدار بسته با استفاده از کابل های هم محوری مثل آر جی 59 و آر جی 6 قابل انتقال هستند. معرروف ترین کابل، کابل سیامس است که ترکیبی از کابل هم  محوری آر جی 59 برای انتقال ویدئویی و مجموعه ای از سیم ها با اندازه 22 برای تامین انرژیدوربین مدار بسته است.

این طراحی مناسب چنان مناسب  است که شما تنها باید یک کابل را برای هر دوربین مدار بسته فعال کنید. کابل گذاری هم محوری برای جریان هایی زیر 600 بسیار عالی است و به صورت مدور در جریان های500 و  1000ظاهر می شود. با استفاده از آر جی  6، شما می توانید به جریان های بیشتر از 600 برسید هرچند بیشتر متخصصان دوربین مدار بسته از سی ای تی 5 ای دو اتصال دهنده های بالن ویدئویی برای  جریان ها در فواصل زیاد استفاده می کنند زیرا منبعی واضح تر و قابل اعتمادتر برای تامین تصاویر ویدئوی هستند.

ادامه مطلب...

  

تجزیه و تحلیل ویدیوی دوربین مدار بسته واژه ای است که در صنعت دوربین مدار بسته برای اشاره به ویژگی های نرم افزاری استفاده می شوند و دامنه وسیعی از عملکرد های وسیع را از دست دادن تشخیص یک شی تا دست کاری کردن زنگ های هشدار را در برمی گیرد. استفاده از رکوردهای ویدیویی دیجیتال و یا ثبت کننده  ویدیویی های شبکه ای با استفاده از تجریه و تحلیل شبیه به رانندگی یک ماشین پر از محموله است و شما نیازی به استفاده از همه این ویژگی ها ندارید اما از داشتن آنها احساس خوبی خواهید داشت.

بزرگ ترین و مهم ترین ویژگی تجزیه وتحلیل ویدیوی دوربین مدار بسته این است که دیگرنیازی نیست تمام روز در مقابل تلویزیون بشینید و تصاویر دوربین مدار بسته را چک کنید تا ببینید چیزی بر خلاف همیشه اتفاق می افتد یا نه. با صرف زمانی برای شناخت مکان خود، دی وی آر و یاان وی آر می تواند همه این کار ها را انجام دهد در حالی که شما زمان خود را صرف کار های مهم تر می کنید.

ادامه مطلب...

  

دوربین مدار بسته ال پی آر صفحه ای که همچنین با نام LPR شناخته شده اند نوع پیشرفته از دوربین مدار بسته است که به طور خاص تشخیص دادن واضح ترین تصویر ازصفحه در زمان ورود و خروج دارایی شما ساخته شده است. این دوربین مدار بسته به  فیلترهای شکاف مادون قرمز خاص (آی آر) مجهز شده اند که به شما امکان لغو نور محیطی و آب و هوای جوی نامناسب را فراهم می کند تا گرفتن واضح ترین تصویر ممکن شود.

این دوربین مدار بسته قادر به انجام کاری بیشتر از گرفتن تصویر از صفحه و ذخیره آسان آن برای استفاده از منبع داده ها هستند. دوربین مدار بسته ال پی آر در مناطقی برای دنبال کردن تامین کننده های محموله ها، حضور به موقع کارمندان، و  اتصال به کارت آی/ ا ، کارت برای شروع نور در زمان ورود کارمندان بعد از ساعت ها و تشخیص شماره پلاک ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ