سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 204498
کل یادداشتها ها : 547
خبر مایه


< 1 2 3

توضیح دوربین مدار بسته فضای باز

اگر یک دوربین مدار بسته در خارج قرار گیرد و در یک محفظه نصب نشود باید آن را به عنوان مقاوم در برابر آب و هوا طبقه بندی نمود. همه دوربین های مدار بسته فضای باز ما به طور کامل ضد شرایط آب و هوایی هستند. نقاط ورودی کابل مهر و موم می شود و اکثر دوربین ها دارای سرپوش های دنباله دار هستند که اجازه می دهد اتصالات داخل ساختمان ایجاد شوند.

دوربین های مدار بسته روز / شب
در برنامه های کاربردی دوربین مدار بسته خانگی و تجاری کوچک بسیار محبوب هستند، دوربین های مدار بسته روز / شب امکان ضبط رنگی با کیفیت عالی را در طول روز فراهم می کنند. هنگامی که سطوح نور زیر سطح معینی قرار می گیرند، LED های مادون قرمز دوربین اجازه می دهند دوربین مدار بسته به ضبط فیلم با کیفیت مناسب حتی در تاریکی کامل ادامه دهد. فاصله دوربین ها برای دید در شب وابسته به قدرت LED ها است. ادامه مطلب...

  

شما می توانید دوربین مدار بسته را به طور حرفه ای نصب کنید، و در برخی شرایط ممکن است مناسب باشد. با این حال تکنولوژی مدرن، محصولات دوربین مدار بسته را بسیار مقرون به صرفه تر و برای شخص DIY متوسط، برای اتصال آسان ساخته است. با چنین انتخاب های فراوان دوربین ها و قیمت، تصمیم گیری برای انتخاب دشوار است. ما راهنمای زیر را برای کمک به شما در جهت انتخاب محصولات صحیح ارائه می دهیم. ما همچنین تصاویر ساده ای از اتصالات ساده، از سیستم های کامل برای اتصال در املاک خانگی و تجاری ارائه می دهیم.

سیستم های دوربین مدار بسته

ادامه مطلب...

  

دوربین مدار بسته TDN IR با رزولوشن فوق‌العاده بالا 700TVL

محصولات کلاس بالا با قیمت مقرون به صرفه
دوربین مدار بسته IR سریHoneywell Black ™ CABC700P(N)I30 Series IR TDN ضد گرد و غبار تصاویری با دقت، شفافیت و وضوح بالا برای نظارت پیشرفته ارائه می‌کنند و در عین حال قیمتی مقرون به صرفه دارند. این دوربین مدار بسته ها که مجهز به آخرین فناوری پیشرفته Effio-E DSP به منظور ارائه تصویر با وضوح بالا و تولید رنگی برابر با 700TVL هستند، یک انتخاب خوب جهت دستیابی به دوربینی استثنایی با نسبت قیمت به عملکرد عالی هستند.

دوربین مدار بسته TDN IR

ادامه مطلب...

  

به گزارش مجله دنیای حفاظت تصویری؛ نمایشگاه اینترسک در تاریخ 27 الی 29 دی ماه 1394 در شهر دبی برگزار شد. دبی در حال تحولات بسیار زیادی طی این چند دهه شده است. در حال حاضر به محلی برای برگزاری نمایشگاه های متعدد جهانی از اولویت هایی برخوردار است که منجر می شود سالانه تعداد زیادی نمایشگاه جهانی در  امارت متحده عربی پذیرای مردم سراسر دنیا باشند. یکی از این نمایشگاه ها نمایشگاه سالانه اینترسک -دبی 2016 می باشد.

 

در این نمایشگاه 990 غرفه گذار از 54 کشور پذیرای 21 هزار و 615 بازدیدکننده از 118 کشور جهان بوده اند که این آمار نسبت به دوره قبل 10 درصد افزایش داشته است.کشورهای چین، انگلستان، آلمان، ایتالیا، تایوان، هنگ کنگ، سنگاپور، کره جنوبی، هند، فرانسه، ایالات متحده آمریکا و بحرین در این نمایشگاه حضور داشته اند. همچنین بیشترین بازدیدکنندگان از کشورهای امارات متحده عربی، عربستان، ایران، عمان، قطر، و کویت بوده اند. معروف ترین و بزرگترین بخش تجاری منطقه برای صنایع امنیتی و ایمنی و امنیت تجاری و اطلاعاتی و امنیت داخلی پلیس و اطفای حریق … در نمایشگاه اینترسک موجودیت داشت.

شرکت نظارت گستر ایمن به همراه نیروهای متخصص و مجرب خود در این نمایشگاه حضور به عمل آورد.

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک 20162

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک 20162

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک 2016

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک 2016

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک 20163

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک 20163

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک 20164

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک 20164

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک 20165

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک 20165

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک 20166

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک 20166


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ