سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 204499
کل یادداشتها ها : 547
خبر مایه


< 1 2

مقدمه ای بر ضبط ویدئویی دیجیتال و فشرده سازی H-264 برای امنیت و نظارت
چکیده

 این تبصر? برنامه انواع امنیتی فشرده سازی و نظارت تصویری مورد استفاد? امروز و نقاط قوت ذاتی برخی از استانداردهای ویدئویی فشرده سازی و ضبط ویدئویی دیجیتال را معرفی می کند. این بحث مفهوم اساسی چگونه دستگاه های ضبط دیجیتال میراث دوربین مدار بسته و ورودی های دوربین مدار بسته را به کار می گیرد را پوشش می دهد. آنها فشرده سازی ویدیویی استاندارد H-264 را برای فشرده سازی سیگنال ها به کار می برند افزایش ذخیره سازی داده ها و با کیفیت بالاتر انتقال در شبکه ها حتی آنها با میزان قطع? پایین تر را اجازه می دهد.

ضبط ویدئویی دیجیتال

ادامه مطلب...

  

دوربین  مدار بسته بی سیم دیجیتال انتقال سیگنال های آنالوگ صوتی و تصویری می باشد که به عنوان بسته های دیجیتال بر روی فرکانس های رادیویی با پهنای باند بالا کد گذاری می شوند.
مزایا عبارتند از:
محدود? انتقال گسترده- معمولا نزدیک به 450 فوت (فضای باز? خط دید روشن بین دوربین  مدار بسته و گیرنده)
ویدئو و صدا با کیفیت بالا
ارتباط دو طرفه بین دوربین و گیرنده
سیگنال دیجیتال به این معنا است که شما می توانید دستورات و توابع را مانند روشن و خاموش کردن چراغ ها انتقال دهید.
شما می توانید گیرنده های چندگانه را به یک دستگاه ضبط مانند ضبط ویدئویی دیجیتال امنیتی متصل کنید

 دوربین مدار بسته بیسیم دیجیتال

ادامه مطلب...

  

گر شما می خواهید که بهترین کیفیت تصویر ممکن از سیستم های نظارت تصویری خود داشته باشید?دوربین مدار بسته HD-SDI بهترین انتخابی است که در حال حاضر می توان خرید. دوربین های HD-SDI ? 1080 پیکسل فیلم غیر فشرده را انتقال می دهند. این فیلم سپس در فرمت H-264 برای ذخیره سازی فشرده شده و در زمانی دیگر پخش می شود. زمانی که شما پرداخت فیلم ضبط شده از سیستم های HD-SDI را انتخاب می کنید? ویدئو در حالت فشرده می باشد تا مشاهد? کامل با کیفیت 1080 پیکسلی را اجازه دهد. این فیلم در همان سطح از کیفیتی می باشد که شما در کانال های تلویزیونی با کیفیت یا فیلم های بلو ری- تا شش مرتبه با وضوح بالاتر نسبت به کیفیت استاندارد دوربین های فیلم برداری می بینید.دوربین مدار بسته HD SDI ادامه مطلب...

  

دوربین مدار بسته بیسیم دوربین های تلویزیونی مدار بسته هستند که یک ویدیو و سیگنال های صوتی به یک گیرند? بی سیم از طریق یک باند رادیویی انتقال می دهند. بسیاری از دوربین های مدار بستهبیسیم قدرت باتری هستند? دوربین ها را از بالا تا پایین واقعا بی سیم به وجود می آورند.

اثبات دوربین مدار بسته بیسیم دیجیتال

دوربین های مدار بسته بیسیم اثبات کرده اند که در میان مصرف کنندگان امنیتی مدرن به دلیل هزینه های نصب و راه اندازی کم آنها (احتیاجی نیست که کابل فرمت های ویدئویی گران جاری شود) گزین? نصب انعطاف پذیر خیلی محبوبیت دارند? دوربین های مدار بسته بیسیم می توانند در مکان هایی که قبلا غیر قابل دسترس برای دوربین های مدار بسته سیمی استاندارد بودند نصب شوند. علاوه بر سهولت استفاده و دسترسی راحت? دوربین های مدار بسته بیسیم به استفاده کنندگان این اجازه را می دهد پهنای باند اینترنت بی سیم برای ارائ? جریان ویدئوی بدون درز ورای اینترنت را اهرم قرار دهد.

دوربین مدار بسته بیسیم دیجیتال

 

منبع: دوربین مدار بسته بیسیم دیجیتال


  

به گزارش مجله دنیای حفاظت تصویری، سمینار آشنایی با نوآوری های صنایع حفاظتی امنیتی و ایمنی تبریز در روز 25 آذر 94 توسط ایران آلارم و با سخنرانی و معرفی محصولات سه شرکت نظارت گستر ایمن، صنعت امن و داتیس آغاز شد.

حدود 190 شرکت مجری این صنعت از شهر تبریز و شهر های همجوار در این مراسم حضور داشتند.

ترتیب سخنرانی شرکت ها در محل و با حضور نمایندگان بصورت قرعه برگزار شد

رییس پلیس فتا تبریز مهمان ویژه این مراسم بودند.حضور شرکت نظارت گستر ایمن در سمینار تبریز ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ