سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 204384
کل یادداشتها ها : 547
خبر مایه


عملکرد دوربین مدار بسته بالن برای اجازه دادن به کابل ویدئو کواکسیال 75 اهم سنتی می باشد که جایگزین دسته بندی 5E/6 (یا بهتر) جفت پیچ خورده در دوربین مدار بسته امنیتی و نظارت محیط شود? در نتیجه به دوربین های مدار بسته و تجهیزات نظارت اجازه می دهد که درهزین? بیشتر مؤثر با استفاده از تکنیک های کابل کشی ساخت یافته مستقر شوند. برنامه های کاربردی دوربین مدار بسته بالن در زمینه های زیریافت می شود:
مؤسس? امنیت صنعتی و شرکت های بزرگ نظارت دوربین مدار بسته

عملکرد دوربین مدار بسته بالن


بانک ها و مدارس- دوربین مدار بسته تجاری و خرده فروشی
سیستم های امنیتی زندان و مؤسسات تأدیبی سیستم دوربین مدار بسته– کازینو و پارکینگ
سیستم های نظارت بر ترافیک- سیستم های دوربین زیر آب
دولت و آموزشی

دوربین مدار بسته بالن با هر باند آنالوگ و تصویری تجهیزات که سیستم های NTSC ? PAL یا SECAM ? دوربین های مدار بسته? پلکسر ویدئو? سیستم های ویدئو? مانیتور? مبدل اسکن و تقویت کننده های سیگنال را پشتیبانی می کنند? کار می کند.
پلاریت? معکوس حساس
دوربین مدار بسته بالن به صورت جفت کار می کنند. علاوه بر این 500009 ? 500000 ? 500022 500023 ممکن است به صورت قابل تعویض با یکدیگر در همان کابل اجرای دوربین مدار بستهاستفاده شود. مهم است که به یاد داشته باشید که دوربین های مدار بستهبالن پلاریت? معکوس حساس هستند. بنابراین مهم است مطمئن شوید که پینی که به عنوان حلقه در 500009 مشخص شده به پین (حلقه) 7 از 500000 در انتهای دیگر متصل شود. اگر سیم ها معکوس شوند سپس هیچ تصویری یا یک تصویر جزئی پدیدار خواهد شد.

منبع:عملکرد دوربین مدار بسته بالن 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ