سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 204492
کل یادداشتها ها : 547
خبر مایه


چگونگی عملکرد بهتر شبکه اینترنتی دوربین مدار بسته

 

کنترل از راه دور امکان  دسترسی به دوربین مدار بسته را به صورت محلی از  شبکه و از طریق اینترنت می دهد. قبل از اقدام برای دسترسی به اینترنت از راه دور، این یک ایده خوبی  برای تست کردن دسترسی اول است. همچنین اگر به فکر  استفاده از نمایشگر DVR / یا ایستگاه مجتمع از راه دور از همان شبکه DVR  خود هستید، عملکرد بسیار بهتر ی را با استفاده از آدرس IP شبکه محلی خود دریافت می کنید زیرا مجبور به بیرون رفتن  برای دسترسی به  اینترنت و عملکرد ویدیو نخواهد بود.

آخرین  نسخه ایستگاه از راه دور یکپارچه را  با دانلود آن را از وب سایت ما نصب کنید: مجتمع از راه دور ایستگاه دانلود. این نسخه همیشه جدید ترین است  و باید به جای نسخه روی سی دی که با DVR دوربین مدار بسته شما است استفاده شود.

2-  فایل “JPEG-IRS-Setup.exe”   روی دسکتاپ ویندوز خود را ذخیره کنید  و یا Run را انتخاب کنید. این فایل نصب برای نصب Remote Station بر روی کامپیوتر شما است. اگر شما فایل را ذخیره  کردید ، آن را بیابید و روی آن دوبار کلیک کنید تا نصب دوربین مدار بسته شروع شود. اگر شما اجرای این برنامه انتخاب کردید ، نصب دوربین مدار بسته  و راه اندازی پس از پایان دانلود فایل آغاز خواهد شد.

3- پس از اتمام  نصب دوربین مدار بسته ، آیکونی در  دسکتاپ ویندوز برای راه اندازی ایستگاه از راه دور یکپارچه ایجاد خواهد شد. نماد مثل این است:

برای راه اندازی برنامه دوربین مدار بسته بر روی آیکون دوبار کلیک کنید

4- در صفحه IRS اصلی، بر روی دکمه راه اندازی IRS کلیک کنید.

بر روی صفحه نمایش راه اندازی IRS، بر روی دکمه Registering Site کلیک کنید. با این کار یک پنجره جدید برای  تنظیمات اتصال به DVR خود را باز می کنید. صفحه نمایش زیر دیده می شود.

الف) Manul را برای CONNECTION انتخاب کنید .

ب) آدرس IP قبلی را  از صفحه نمایش راه اندازی TCP / IP DVR خود را  field. IMPORTANT وارد کنید. برای مثال، اگر آدرس IP DVR شما 192.168.000.066 است، شما باید 192.168.0.66 را وارد کنید.

پ. 8000 را برای  PORT  وارد کنید.

ت.  ADMIN  را وارد کنید.

ث. اگر پس ورد  DVR دوربین مدار بسته خود را راه اندازی نکردید پس وورد را خالی بگذارید.

بعد  OK  را فشار دهید.

5- حالا  یک ورودی برای اطلاعات اتصال محلی (اینترانت) مشاهده می کنید  که تازه  در Site Setup IRS لیست  راه اندازی وارد شده است. روی  ورودی که تازه  ایجاد کردید کلیک کنید به طوری که رنگ سبز آن برجسته شد و بعد روی  OK را فشار دهید.

6- در صفحه نمایش Integrated Remote Station  بر روی دکمه Transmitter کلیک کنید. این فرستنده DVR را باز می کند که  برنامه بیننده DVR جدید است. باید  توجه داشته باشید که در این لیست نرم افزار های دیگر وجود دارند. اگر چه این نرم افزار جایگزین نمایشگر DVR شود ، می توانید ببینید هنوز هم یک نرم افزار نمایشگر در دسترس وجود دارد. به یاد داشته باشیداز   کدک دو DVR  استفاده کنید  تا عملکرد بهتر را بدست آورید.

7- هنگامی که نرم افزار فرستنده باز می شود، اطلاعات اتصال که راه اندازی کردید  در سمت راست بالا جمع خواهد شد . بر روی دکمه Connect کلیک کنید. فرستنده باید نسبتا به سرعت به DVR متصل و دوربین مدار بسته خود را نمایش دهد.

8- اگر شما قادر به اتصال نیستید ، لطفا به این بخش بروید و یک آدرس IP برای  DVR خود اختصاص دهید.

  1. اگر شما هنوز هم قادر به اتصال نیستید ، در ادامه به بخش بعدی setup port forwarding on your router بروید و سپس اتصال دوباره را سعی کنید.

 منبع: راهنمای تنظیمات دوربین مدار بسته بخش دوم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ