سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 158
کل بازدید : 204595
کل یادداشتها ها : 547
خبر مایه


آداپتور دوربین مدار بسته

معمولا از آداپتور دوربین مداربسته به عنوان یک مبدل استفاده می شود.میزان ولتاژ مورد استفاده دوربین مداربسته 12 ولت می باشد.انتخاب دوربین مداربسته شاید درابتدا سخت به نظر برسد اما ما در ابتدا تصمیم داریم در مورد کارایی آن توضیحاتی در اختیار شما قرار دهیم. تا شما در خرید آداپتور دوربین مدار بسته بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 

از آنجایی دوربین مدار بسته  از طریق یک رابط که همان آداپتور دوربین مدار بسته می باشد به شبکه می تواند متصل باشد.

کارایی که آداپتور دوربین مدار بسته دارداین است که می تواند ولتاژ 220 ولت را از شبکه دریافت کند و برای قابل استفاده بودن آن را به ولتاژ 12 ولتی تبدیل کند .

حال فاکتور هایی که شما برای خرید دوربین مدار بسته به آن نیاز دارید به دانستن میزان ولتاژ منتهی نمی شود بلکه مورد دیگری که اهمیت دارد میزان جریان است جریانی که آداپتور از آن عبور می کند بستگی دارد به آنچه که به آداپتور متصل است هرچه که این وسیله ی متصل شده بزرگتر باشد طبعا جریان عبوری هم بیشتر خواهد شد.

آداپتور دوربین مدار بسته و تعیین ولتاژ

مثلا میزان ولتاژ مورد نیاز دوربین مدار بسته آنالوگ :500 میلی آمپر است که معادل0.5 آمپر است و یک معادله ساده برای 4 دوربین مدار بسته آمپر مشخص و مورد استفاده 2 آمپر می باشد.البته این هم بستگی دارد به آداپتوردوربین مدار بسته که شما به عنوان منبع تغذیه از آن استفاده می کنید در صورتیکه از یک آداپتور استفاده کنید این معادله برقرار است اما در غیر اینصورت از 4آداپتور به صورت جداگانه استفاده می کنید.

توجه داشته باشید که آداپتور دوربین مدار بسته بسیار مهم است آداپتور خوبی داشته باشید در هزینه ی شما بسیار صرفه جویی خواهد شداما در صورتیکه آداپتورتان خراب باشد به قطع ارتباط و نداشتن تصویر منجر خواهد شد .ضمننا با افزایش تعداد دوربین های مدار بسته به تعداد آداپتور بیشتری خواهید داشتالبته با یک منبع تغذیه نیاز همچنین این مورد را نیز اضافه می کنیم که  منبع تغذیه  می تواند به صورت مشترک و یا مجزا باشد .استاندارد لحاظ شده برای ولتاژ دوربین مدار بسته در حدود 12 ولت  است .






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ